چگونه بفهمیم کسی شما را در تلگرام بلاک کرده است؟

دانلود آخرین نسخه تلگرام بدون فیلتر

چگونه بفهمیم کسی شما را در تلگرام بلاک کرده است؟

۱ بازديد


چگونه بفهمیم کسی شما را در تلگرام بلاک کرده است؟

چگونه بفهمیم کسی شما را در تلگرام بلاک کرده است؟
در اینجا ما این نکات را با شما به اشتراک می گذاریم تا به شما کمک کند بفهمید که آیا کسی شما را در تلگرام بلاک کرده است یا خیر.

پیام ها تحویل داده نشد

وقتی در تلگرام پیامی ارسال می کنید، یک علامت کوچک در کنار متن شما نشان می دهد. این بدان معنی است که شخص پیام را دریافت کرده است اما هنوز آن را ندیده است. هنگامی که کاربر پیام داده شده چت را باز می کند و پیام ها را می بیند، علامت تک علامت به دو تیک تبدیل می شود. به این ترتیب می دانید که شخص پیام های شما را خوانده است و ممکن است پاسخی دریافت کنید.

با این حال، اگر تنها یک علامت چک برای مدت طولانی متن شما را همراهی می‌کند – و می‌دانید که گیرنده مرتباً پیام‌های خود را چک می‌کند – ممکن است به این معنی باشد که شما را مسدود کرده است.



وضعیت غیرمعمول فعالیت

راه دیگر برای بررسی اینکه آیا شخصی شما را در تلگرام بلاک کرده است، مشاهده وضعیت فعالیت آنهاست. بسته به تنظیمات حریم خصوصی شما و کاربر دیگر، تلگرام تاریخ و زمان تخمینی آخرین آنلاین بودن شخصی را نمایش می دهد. اما اگر به دیگران اجازه ندهید وضعیت فعالیت شما را ببینند، نمی‌توانید وضعیت آنها را نیز ببینید.

اگر وضعیت کاربر به‌جای «آنلاین» یا زمان تخمینی از آخرین بار آنلاین بودنش به‌عنوان «مدت‌ها پیش دیده شده» فهرست شده است، به احتمال زیاد شما را مسدود کرده‌اند. متأسفانه، این نشانگر دقیقی نیست که نشان دهد شخصی شما را بلاک کرده است، اگر واقعاً برای مدتی در تلگرام حضور نداشته باشد یا وضعیت فعالیت خود را مخفی کرده باشد. اما اگر اخیراً با آنها صحبت کرده اید، ممکن است راحت تر نتیجه گیری کنید که آیا آنها شما را بلاک کرده اند یا خیر.

تصویر نمایه به حروف اول کاربر بازگشته است

وقتی در تلگرام حساب کاربری می‌سازید، می‌توانید از عکس دلخواهتان به‌عنوان عکس پروفایل یا هر یک از استیکرها و ایموجی‌هایی که تلگرام ارائه می‌دهد استفاده کنید. در غیر این صورت، برنامه از حروف اول شما در پس‌زمینه رنگی که به‌طور تصادفی انتخاب شده است، به روشی مشابه Gmail استفاده می‌کند. اگر عکس شخصی ناگهان از عکس معمولی به حروف اول تغییر کرد، ممکن است به این معنی باشد که شما را مسدود کرده است.

با این حال، اگر عکس نمایه کاربر هرگز از حروف اولیه پیش‌فرض به‌روزرسانی نشده باشد، دشوار است که بگوییم آیا شما را مسدود کرده‌اند یا خیر.

امکان اتصال تماس ها یا چت تصویری وجود ندارد

تلگرام به غیر از پیام رسانی، امکان تماس و چت تصویری با دیگر کاربران را نیز در اختیار شما قرار می دهد. باز هم، اینکه آیا می‌توانید از این طریق به شخصی دسترسی پیدا کنید، به تنظیمات حریم خصوصی او بستگی دارد. اما اگر قبلاً توانسته‌اید با آن‌ها تماس بگیرید و وقتی می‌خواهید با آن‌ها تماس بگیرید، صفحه‌تان ناگهان «واصل نشد» را نشان می‌دهد، ممکن است شما را مسدود کرده باشند.

سوالات متداول

چگونه یک کاربر را در تلگرام بلاک کنم؟
شما می توانید یک کاربر را به دو صورت مسدود کنید. یکی با ضربه زدن روی چت خود با آنها، سپس عکس نمایه آنها و در نهایت، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست که در آن "Block User" را پیدا خواهید کرد. راه دوم این است که به «تنظیمات»، سپس «حریم خصوصی و امنیت» و «کاربران مسدود شده» بروید. در اینجا می‌توانید روی چت شخصی که می‌خواهید بلاک کنید کلیک کنید.


چگونه افرادی را که می توانند وضعیت فعالیت من را در تلگرام ببینند تغییر دهم؟
می‌توانید ابتدا با رفتن به «تنظیمات» و سپس کلیک کردن روی «حریم خصوصی و امنیت» وضعیت نمایان بودن خود را تغییر دهید، جایی که می‌توانید افرادی را که می‌توانند وضعیت فعالیت شما را در «آخرین بازدید و آنلاین» ببینند، تغییر دهید.


آیا تلگرام زمان مشاهده پیام را نشان می دهد؟
تلگرام فقط زمان ارسال پیام را نشان می دهد. راهی برای دیدن اینکه پیام خوانده شده است وجود ندارد.

رفع سردرگمی در مورد بلاک تلگرام
اگرچه هیچ راهی برای اطلاع از اینکه آیا کسی شما را به طور قطع مسدود کرده است وجود ندارد، این روش ها ممکن است به شما کمک کند تعیین کنید که آیا پیام های شما خوانده می شود یا چرا نمی توانید عکس نمایه شخصی را ببینید. اگر فکر می کنید هیچ کاری برای تضمین بلاک شدن انجام نداده اید، سعی کنید به روش دیگری با آن شخص تماس بگیرید تا ببینید آیا همه چیز با حساب تلگرام او درست است یا خیر.

آیا مشکوک هستید که کسی شما را در تلگرام بلاک کرده است؟ آیا هیچ یک از این روش ها به شما کمک کرد تا آن را بفهمید؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.



https://www.reddit.com/user/hajtelegrami/comments/135haca/نحوه_فروش_در_تلگرام/





https://gadgetstouse.com/blog/2022/03/12/find-if-someone-blocked-me-telegram/




https://www.alphr.com/tell-if-someone-blocked-you-on-telegram/


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.